„Experiență și inovație, pentru proiectele tale digitale.”

Cum emit facturi în WordPress? Soluții de facturare online pentru WooCommerce

de | iul. 6, 2022 | Soluții IT

Pentru că numărul de magazine online realizate în WordPress crește de la o zi la alta, astăzi îți ofer 4 soluții de facturare online pentru WooCommerce, ce am convingerea că îți vor răspunde la întrebarea Cum emit facturi în WordPress?

  1. WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips
    Această extensie este printre cele mai populare soluții de facturare online pentru WooComerce, cu 300.000+ instalări active în aprilie 2021 și mereu updatat la versiunea cea mai nouă de WordPress. WooCommerce PDF Invoices & Packing Slips adaugă automat o factură în format PDF la e-mailuL de confirmare a comenzii trimise către clienT. De asemenea, are un template de factură default ce poate fi modificat. Pentru varianta gratuită a acestui modul sunt disponibile următoarele opțiuni:
  • descarcare factură și avize de expediție în format PDF din pagina de administare a comenzii și din contul meu,
  • posibilitate de numere de facturi secvențiale, cu formatare personalziată,
  • modulul este disponibil în limba română.
  1. WooCommerce PDF Invoices, Packing Slips, Delivery Notes & Shipping Labels
    Cu 20.000+ de instalări la activ și mereu actualizat, WooCommerce PDF Invoices, Packing Slips, Delivery Notes & Shipping Labels, se află pe locul 2 când vine vorba de pluginuri suport pentru emiterea de facturi în WordPress. Ce oferă gratuit:

-ncustomizare cu logo/numele magazinului,
– descărcare factură în format PDF din pagina de comandă,
– tipărire avize de expediție,
– posibilitatea de a trimite factura pe email, în format PDF, la client,
– mesaj personalizat adăugat pe avizele de expediție în caz de retur
– posibilitate de generare avize de expediție, note de comandă, etichete,
– posibilitate de configurare a adresei de expediție,
– previzualizare înainte de imprimare.

Acest modul, deși aparent are mai multe opțiuni decât cel anterior, necesită instalarea și unui plugin add-on, și anume a mPDF add-on for PDF Invoices, Packing Slips, Delivery Notes & Shipping Labels by WebToffee, de asemenea gratuit.

  1. Jetpack CRM – Clients, Invoices, Leads, & Billing for WordPress
    Jetpack are un set extins de funcționalități pentru WordPress, printre care au realizat și un CRM gratuit cu opțiuni de generare facturi pentru clienți. De această dată nu vorbim doar de un plugin destinat inclusiv facturilor, ci de un întreg sistem prin care poți face următoarele:
  • emitere facturi,
  • management clienti, oferte, facturi, tranzacții,
  • soluție pentru generare de clienți potențiali,
  • soluție pentru transmiterea ofertelor către clienți,
  • sistem de facturare integrat cu Stripe și PayPal,
  • sistem de gestiune a tranzacțiilor comerciale și plăților,
  • sistem CRM de urmărire comenzi și tranzacții plată.

Ca număr de utilizări, acesta are aproximativ 8.000+ și de asemenea, se bucură de update-uri la zi.

  1. SmartBill

SmartBill poate fi intergrat atât în WordPress WooCommerce cât și cu Magento, Prestashop (printr-un modul) sau magazine online dezvoltate custom (prin intermediul API). Evident, pentru a integra SmartBill în magazinul online WordPress este necesar un cont de client la ei pe site. Modulul este gratuit și poate fi integrat de un programator, însă serviciile pentru ceea ce oferă SmartBill sunt contra cost.

Modulul poate fi utilizat doar in cadrul pachetelor Platinum (facturare) si Gestiune Plus (facturare si gestiune) și permite:

  • emiterea facturilor in SmartBill direct din magazinul online,
  • emiterea automata a facturilor in SmartBill la modificarea statusului comenzilor,
  • sincronizarea stocului magazinului online cu cel din SmartBill,
  • trimiterea facturii pe email clientului automat dupa facturare.

Sper că acest articol cu 4 soluții de facturare online pentru WooCommerce ți-a fost util, așadar lasă-mi un comentariu sau dă un share. Dacă ai nevoie de cineva care să implementeze o astfel de soluție pentru magazinul tău online, te invit să mă contactezi.

Marian Băloi

Web Developer | Suport IT | Web Designer | Suport Saga Cloud

Numele meu este Marian Băloi și sunt ”vocea” din spatele acestui site personal. Nu îmi place să vorbesc foarte mult despre mine, tocmai de aceea o să fiu destul de zgârcit în informații.

Profesional
Incepand ca o curiozitate si un hobby din clasele 5-8, cand am avut primul blog la cei de la blogspot.com, programarea, web design-ul sau pe scurt domeniul IT a devenit o pasiune si m-a urmarit inca de atunci. 

Ca sa iti raspund la intrebarea pe care o ai acum in cap si anume „De ce ajut pe toată lumea?”, raspunsul este simplu, am pornit […]

Mai multe detalii despre mine aici.

Eroare E-factura „Conexiunea cu SPV nu a fost realizata. Facturile nu se vor transmite in SPV”
Cele Mai Frecvente 10 Probleme la Calculatoare și Cum le Poți Rezolva Eficient
Saga C eroare la cautare in intrari/iesiri si articole contabile in versiunea 3.0.582
Ce Viruși Informatici Ne Așteaptă în 2025? Experții Trag un Semnal de Alarmă
Eroare registru de casa Saga C „Campul data nu accepta valori nule”
De ce se blochează WhatsApp Web în browser dacă ai multe conversații
De ce este periculos să folosești mai mulți antiviruși pe PC
Sagasoft explicatii comutare mod Client-Server si descarcarea PDF-urilor asociate e-facturilor primite
Sagasoft ultima versiune – Explicatii generare bilant / sistem client-server / mod server / erori actualizare program
Microsoft intenționează să întrerupă suportul tehnic pentru Windows 10 pana in anul 2025
Dupa ultima actualizare de astazi, actiunile CrowdStrike si Microsoft, in declin
Povești cu și despre contabili
Ai grijă ce plătești! Microsoft #Office & #Windows
O furtună solară rară se apropie de Pământ, putând cauza perturbări electrice și aurore boreale
Netflix a lovit jackpotul cu un serial care a captivat abonații. Acesta se inspiră din evenimente autentice
Scopul VPN este practic anulat de un atac informatic care expune adresa IP reală
Probleme recipise, curs valutar si anaf # 08.05.2024
Actualizare – Saga C v573 si Saga PS v325 – #24.04.2024
Formularul PDF pentru situatia de la trezorerie – Ecranul Bilant
Actualizare Saga C 3.0.572 – Coduri SPV, D100, Bilant Interimar 2024

Serviciile de asistență virtuală sunt bine cunoscute în străinătate, în schimb în România este un concept nou în rândul antreprenorilor, dar de mare interes.
Principalul beneficiu în a colabora cu un asistent virtual este caștigarea de timp prețios.