„Experiență și inovație, pentru proiectele tale digitale.”

Crearea de produse in PrestaShop 1.6

de | sept. 25, 2021 | Soluții IT

Cand aveti un site pot aparea o multime de probleme neprevazute, care necesita interventia expertilor. Stim cu totii ca acest lucru de multe ori va costa destul de mult asa ca ne-am gandit ca sa va ajutam. In PrestaShop sunt o multime de lucruri la care poate nici nu va ganditi cat sunt de simpli si poate si dvs ati putea sa le rezolvati cu usurinta fara a cere ajutorul nimanui asa ca in acest blog si in urmatoarele va intidem o mana de ajutor.

Accesati CATALOG PRODUSE → PRODUSE si in partea dreapta de sus se face un click pe butonul ADAUGA UN PRODUS NOU.
In primul rand alegeti tipul produsului:
-Produs standard (exista fizic si poate fi cumparat de catre client).
-Pachet cu produse existente (pachete promotionale cu mai multe produse si cu pret redus).
-Produse virtuale (servicii, rezervari, produse descarcabile).
Dupa alegerea tipului urmeaza un lucru foarte important, Numele produsului!

Numele nu ar trebuii sa fie unul obisnuit ci unul care sa fie cat mai descriptiv, sa contina tipul si brand-ul produsului respectiv, dar in acelasi timp sa nu fie nici prea lunga.
Daca am creat numele ideal al produsului adaugam si codul de referinta acesta poate sa provina de la producator, furnizur dar poate fi si un cod intern.
Daca pana acum ati urmarit pasii nostri deja ati putea activa produsul nou si ar aparea pe site-ul dvs, dar va recomandam sa nu-l activati deocamdata pentru ca mai avem cateva sfaturi interesante.
Vizibilitatea, aici veti putea alege ca produsul dvs unde sa fie vazut pe site:
Oriunde / Doar in catalog / Doar in cautare / Nicaieri.

La Obtiuni puteti alege prin bifarea patratelului daca produsul este disponibil pentru comanda adica daca il aveti pe stoc sau nu. In continuare puteti sa alegeti daca pretul produsului pe care nu-l mai aveti pe stoc sa fie afisat sau nu. Dupa ce ati configurat aceste cerinte puteti sa aduceti la cunostinta clientului daca produsul poate fi cumparat doar de pe site sau si de la o locatie fizica.

La Conditie puteti specifica daca produsul este nou, folosit sau reconditionat.

Descrierea scurta va aparea pe partea superioara a paginii chiar in dreptul imaginii respective. Aici aveti o limita de 400 de caractere, asa ca aceasta descriere ar trebuii sa fie cat mai solida, si sa apara doar cele mai importante informatii.

Descrierea principala aici va este oferit un spatiu practic nelimitat pentru a introduce toate detaliile despre produsul respectiv. Creare unei descrieri ample poate ajuta clientii dvs. sa inteleaga de ce au nevoie de produsul dvs. asa ca nu uitati se le oferiti toate informatiile.

Dupa ce ati introdus aceste informatii si le-ati si salvat puteti sa mergeti la urmatorul pas, la categoria de preturi. Pretul cu ridicata este pretul de achizitie a produsului.
Trebuie aleasa regula TVA care se aplica pe produsul dvs. Daca ati ales, in urmatorul camp introduceti pretul produsului iar sistemul il va calcula pretul fara TVA.
In cazul in care aveti un pachet cu mai multe produse puteti introduce si pretul unitar, pentru a evidentia unele oferte sau promotii puteti alege sa afisati o iconita “la reducere” pe pagina produsului si pe lista de produse. Dupa ce am salvat modificarile la pret, putem sa verificam felul in care arata pagina produsului, apasand previzualizare.

Marian Băloi

Web Developer | Suport IT | Web Designer | Suport Saga Cloud

Numele meu este Marian Băloi și sunt ”vocea” din spatele acestui site personal. Nu îmi place să vorbesc foarte mult despre mine, tocmai de aceea o să fiu destul de zgârcit în informații.

Profesional
Incepand ca o curiozitate si un hobby din clasele 5-8, cand am avut primul blog la cei de la blogspot.com, programarea, web design-ul sau pe scurt domeniul IT a devenit o pasiune si m-a urmarit inca de atunci. 

Ca sa iti raspund la intrebarea pe care o ai acum in cap si anume „De ce ajut pe toată lumea?”, raspunsul este simplu, am pornit […]

Mai multe detalii despre mine aici.

Cele Mai Frecvente 10 Probleme la Calculatoare și Cum le Poți Rezolva Eficient
Saga C eroare la cautare in intrari/iesiri si articole contabile in versiunea 3.0.582
Ce Viruși Informatici Ne Așteaptă în 2025? Experții Trag un Semnal de Alarmă
Eroare registru de casa Saga C „Campul data nu accepta valori nule”
De ce se blochează WhatsApp Web în browser dacă ai multe conversații
De ce este periculos să folosești mai mulți antiviruși pe PC
Sagasoft explicatii comutare mod Client-Server si descarcarea PDF-urilor asociate e-facturilor primite
Sagasoft ultima versiune – Explicatii generare bilant / sistem client-server / mod server / erori actualizare program
Microsoft intenționează să întrerupă suportul tehnic pentru Windows 10 pana in anul 2025
Dupa ultima actualizare de astazi, actiunile CrowdStrike si Microsoft, in declin
Povești cu și despre contabili
Ai grijă ce plătești! Microsoft #Office & #Windows
O furtună solară rară se apropie de Pământ, putând cauza perturbări electrice și aurore boreale
Netflix a lovit jackpotul cu un serial care a captivat abonații. Acesta se inspiră din evenimente autentice
Scopul VPN este practic anulat de un atac informatic care expune adresa IP reală
Probleme recipise, curs valutar si anaf # 08.05.2024
Actualizare – Saga C v573 si Saga PS v325 – #24.04.2024
Formularul PDF pentru situatia de la trezorerie – Ecranul Bilant
Actualizare Saga C 3.0.572 – Coduri SPV, D100, Bilant Interimar 2024
Atentie! Saga nu accepta certificatele de la Transsped

Serviciile de asistență virtuală sunt bine cunoscute în străinătate, în schimb în România este un concept nou în rândul antreprenorilor, dar de mare interes.
Principalul beneficiu în a colabora cu un asistent virtual este caștigarea de timp prețios.