Se pare ca de mai multi ani de zile am intrat intr-o noua era, cea in care mai toate lucrurile, serviciile, produsele, stirile si tot ceea ce ne intereseaza se gaseste in mediul online.
Felul in care motoarele de cautare (Google, Yahoo, etc) indexeaza paginile cu rezultate se schimba destul de des, iar acest lucru este foarte bun, pentru ca se pune din ce in ce mai mult pret pe continutul origina.
Acest lucru face ca din ce in ce mai multe firme de web design, sau firme care ofera servicii de creare site prezentare, creaza din ce in ce mai multe bloguri de companie, renuntand la a mai crea site-uri, iar aceste lucruri sunt interconectate.
Un blog de companie, care este foarte bine intretinut, care cuprinde cele mai noi si cele mai importante informatii, iti va aduce avantaje foarte mari, iar acest lucru deja in cunosc si foarte multi antreprenori.
Daca esti antreprenor si te intrebi de ce ar trebui sa incepi si tu cu un blog de companie, in primul rand, trebuie sa stii ca astfel poti sa gasesti potentiali clienti pentru afacerea ta.
Blogul de companie poate reprezenta solutia cea mai eficienta prin care sa iti promovezi afacerea. Acest blog de companie reprezinta un tip de promovare indirecta a afacerii, insa este o promovare mai mult decat eficienta, pentru ca atunci cand discuti despre industria in care iti desfasori activitatea, oferi o multime de informatii pretioase despre acel domeniu, si creezi o mare audienta, care se poate transforma rapid intr-un numar mare de clienti.
Totodata, avand blogul companiei, vei reusi sa creezi in timp credibilitate dar si autoritate, iar potentialii clienti vor renunta la a mai colabora cu firmele tale concurente.
Un alt motiv pentru care se merita sa ai un blog de companie, este acela ca blogul va creste traficul, iar un numar mare dintre cititorii de pe blog, vor putea sa iti viziteze site-ul firmei, sis a iti devina clienti.
Plus de asta, avand un blog de companie, vei putea sa creezi o comunitate, astfel ca oamenii care iti vor citi articolele, vor putea sa lase comentarii, iar astfel vor putea sa interactioneze intre ei. Vei putea sa primesti chiar si un feed back de la vizitatorii de pe site, si vei stii exact ce mai trebuie sa adaugi si ce nu.
Networking-ul este un alt motiv pentru care este ideal sa ai un blog de companie, pentru ca avand un blog de companie, vei fi mai vizibil, si vei putea sa fii chiar si invitat la anumite evenimente, iar lumea va stii automat cine esti.
Deasemenea, blogurile sunt locul ideal pentru a posta cele mai noi stiri despre industrai in care activezi, sau chiar despre firma ta, asa ca ai putea alege sa creezi o rubrica de stiri in cadrul blogului, si sa adaugi toate informatiile utile acolo.
Ei bine, din ceea ce se poate observa, este foarte important sa ai un blog de companie in momentul in care esti antreprenor.